Jun 26, 2011

i am sorry

aku ni hanya la manusia biasa..selalu melakukan kesilapan..kadang2 bila aku buat sesuatu,emosi akan mendahului akal fikiran..akibatnya,banyak masalah yang timbul...kesilapan yang aku lakukan juga mengundang kekecewaan orang..sungguh aku tak berniat untuk melukakan hati sesiapa..maafkan aku kawan..
sejujurnya,kau lah kawanku yang paling berharga dalam hidupku..selalu menasihatiku dan menjagaku..diri ini masih memerlukan seorang teman sepertimu..maafkan aku kawan..sesungguhnya aku amat menghargai segala yang kau lakukan untukku..lagu ni ku tujukan buatmu yang amat teristimewa..enjoy taw..=)

jangan pernah berubah taw..hehehhe



you are the only exception..=)

awak kena selalu hepy..klu awak x hepy,cmne awak nak wat sy hepy..kan3??..peace yoo..^_^
(entry ni khas tuk anda..ikhlas x i??heheh)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SAMPAI SINI JE..HARAP DAPAT TERIMA APA YG DI POST DGN HATI YG TERBUKA..=)