Feb 6, 2012

KatA SiaPA?



orang kata, mencintai tak semestinyer memiliki..
kalau kau bahagia, aku akan bahagia..
tapiii tanpa kehadiran kau disisi..
bley ke aku rasa cmtu?..

orang kata, langit tak selalunyer cerah..
harapkan panas berpanjangan tapi tibe2 hujan plak di pertengahan waktu..
kecewa, putus harapan, geram, sakit hati..
sume bercampur menjadi satu..
salahkah rasa itu?..

orang kata lagi, sediakan payung dulu sebelum hujan turun..
takut nanti jatuh sakit kalau bermandikan hujan..
kalau diikutkan, sepanjang masa aku pegang payung..
tapii still aku kebasahan dan kesejukan..
mane silapnyer tu?..

kawan aku kata, sedangkan lidah lagi tergigit..
kalau dulu, aku sakit, kau pun akan sakit..
cubit peha kanan, peha kiri pun rasa sakit gak..
agak2 kalau aku cubit kau skrang, kau rasa tak?..

ni aku plak yang kata..
kau dan aku adalah satu..
tak kira apa..
segala rintihan aku engkau selalu ada..
(terkeluar plak lirik lagu aizat..aisshhh)


p/s: mode sewel berakhir sampai disini..peacee yoo
warning: tak de kena mengena dengan sapa2 pun ok  ^_^




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SAMPAI SINI JE..HARAP DAPAT TERIMA APA YG DI POST DGN HATI YG TERBUKA..=)